Strona Główna
Zadowolony klient – wizytówką naszego Urzędu.
Wydział Obsługi Klienta i Informacji Publicznej został utworzony 1 października 2016 r. Jego podstawowym celem jest zapewnienie kompleksowej i profesjonalnej obsługi klienta. Klienci mogą tu uzyskać informację na temat sposobu załatwienia konkretnej sprawy, złożyć wniosek lub podanie oraz otrzymać pomoc w ich wypełnianiu.
Wydział Obsługi Klienta i Informacji Publicznej działa w godzinach pracy Urzędu Gminy:
poniedziałek: 8.30-18.00
wtorek-czwartek: 7.30-15.30
piątek: 7.30-14.00
tel.: +48 (61 ) 89 59 200 lub +48 (61) 81 46 221
e-mail: bok@tarnowo-podgorne.pl
Kontaktując się z Wydziałem Obsługi Klienta i Informacji Publicznej można uzyskać informacje dotyczące toku załatwianej sprawy.
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Hanna Stasińska-Łapszewicz (2012-04-24 20:01:07)
- zaakceptowanie treści informacji: Hanna Stasińska-Łapszewicz (2012-04-25 09:23:00)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Tomasz Musielak (2019-08-06 12:44:00)